Uudet digitaaliset palvelut asiointiasi helpottamassa

Uudet digitaaliset palvelut asiointiasi helpottamassa

Keskustele terveydestäsi ja arjestasi ammattilaistemme kanssa - missä ikinä oletkin.

Saat henkilökohtaista ohjausta ja hoitoa sekä koko palveluvalikoiman käyttöösi, kun tunnistaudut palveluun. Yleisiä neuvoja voit kysyä myös nimettömästi ilman tunnistautumista.

Lue palvelusta tarkemmin.

Ajankohtaista

Tapahtumakalenteri

Mittarit

Asiakastyytyväisyys

Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Siun sotea läheisilleen ja tuttavilleen. Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat Siun sotella on. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä ja yli 50 arvoa voidaan pitää erinomaisena. Vertailutietoa aiempiin vuosiin löydät Asiakaspalaute-sivulta.

Sosiaalinen media