Navigaatiovalikko

Ei ole mitään sivuja, mitä näytetään nykyisellä tasolla.

Asiointi kuva

Asiakaspalaute QPro

Saamamme palaute on meille arvokasta. Hyödynnämme palautettasi toimintamme jatkuvassa kehittämisessä ja laadun seurannassa.

Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta hoidosta tai palvelusta tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta alla olevien linkkien kautta. Voit antaa palautteesi nimettömänä. Jos haluat, että sinuun otetaan yhteyttä palautteeseen liittyen, niin jätäthän palautelomakkeelle myös yhteystietosi.

Käsittelemme saamamme palautteet täysin luottamuksellisesti. Loma-aikoina palautteiden käsittely ja niihin vastaaminen voi viivästyä, mutta palautteisiin pyritään vastaamaan aina mahdollisimman pian.

Huomioithan että, palautteeseen ei laiteta henkilötunnuksia tai muita luottamuksellisia tietoja. Palautelomakkeella ei voi myöskään perua varattua aikaa.

Asiakaspalaute tekstiviestillä

Tekstiviestipalaute

Saatamme kysyä palautetta asiointinne yhteydessä tekstiviestikyselyllä. Tekstiviesti lähetään asiakkaille, jotka ovat antaneet luvan viestin lähettämiselle. Tekstiviestiin vastaaminen on maksutonta ja vapaaehtoista. Kysymme palautetta klo 9-20:15 välisenä aikana. Tekstiviestipalautekyselyä emme lähetä 10-17-vuotiaille. Alle 10-vuotiaiden tekstiviestipalautekysely lähetetään huoltajan numeroon.

Kyselyyn voi vastata älypuhelimella. Kyselyyn vastaaminen ei ole mahdollista perinteisellä matkapuhelimella, mutta voit halutessasi jättää palautetta alla olevan palautekanavan kautta.

Palaute on meille tärkeää asiakaspalvelun laadun parantamiseksi ja toivomme, että mahdollisimman moni vastaa palautteeseen.

Tietosuojaselosteet linkki

Miten käsittelemme tietojasi