Asiakaspalaute
Asiointi kuva
Asiakaspalaute
Saamamme palaute on meille tärkeää ja hyödynnämme sitä toimintamme jatkuvassa kehittämisessä sekä laadun seurannassa.
Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta hoidosta, palvelusta tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta alla olevien linkkien kautta. Voit antaa palautteesi nimettömänä. Halutessasi voit jättää palautelomakkeelle yhteystietosi, jolloin olemme sinuun yhteydessä.
Käsittelemme palautteet luottamuksellisesti ja pyrimme vastaamaan palautteisiin mahdollisimman pian. Loma-aikoina palautteiden käsittely ja niihin vastaaminen voi viivästyä.
Huomioithan palautetta antaessasi, että et laita palautteeseen henkilötunnuksia tai muita luottamuksellisia tietojasi.
Palautelomakkeella ei voi perua varattua aikaa.
Asiakaspalaute tekstiviestillä
Tekstiviestipalaute
Saatamme kysyä palautetta asiointisi yhteydessä tekstiviestikyselyllä. Tekstiviesti lähetään vain asiakkaille, jotka ovat antaneet luvan viestin lähettämiselle. Tekstiviestiin vastaaminen on maksutonta ja vapaaehtoista. Kysymme palautetta klo 9–20.15 välisenä aikana. Tekstiviestipalautekyselyä emme lähetä 10–17-vuotiaille. Alle 10-vuotiaiden tekstiviestipalautekysely lähetetään huoltajan numeroon.
Kyselyyn voi vastata älypuhelimella. Kyselyyn vastaaminen ei ole mahdollista perinteisellä matkapuhelimella, mutta voit halutessasi jättää palautetta alla olevan palautekanavan kautta.
Muut tavat kerätä palautetta
Muut tavat kerätä palautetta
Edellä mainittujen palautekanavien lisäksi käytämme muitakin palautteen keräämisen tapoja. Saatamme kysyä asiakaspalautetta älypuhelimen tai tablet-laitteen avulla palvelutapahtuman yhteydessä.