Asiakaspalaute
Asiointi kuva
Asiakaspalaute QPro
Saamamme palaute on meille arvokasta. Hyödynnämme palautettasi toimintamme jatkuvassa kehittämisessä ja laadun seurannassa.
Voit antaa palautetta omasta tai läheisesi saamasta hoidosta tai palvelusta tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta alla olevien linkkien kautta. Voit antaa palautteesi nimettömänä. Jos haluat, että sinuun otetaan yhteyttä palautteeseen liittyen, niin jätäthän palautelomakkeelle myös yhteystietosi.
Käsittelemme saamamme palautteet täysin luottamuksellisesti. Loma-aikoina palautteiden käsittely ja niihin vastaaminen voi viivästyä, mutta palautteisiin pyritään vastaamaan aina mahdollisimman pian.
Huomioithan että, palautteeseen ei laiteta henkilötunnuksia tai muita luottamuksellisia tietoja. Palautelomakkeella ei voi myöskään perua varattua aikaa.
Asiakaspalaute tekstiviestillä
Tekstiviestipalaute
Saatamme kysyä palautetta hoitojakson tai -käynnin jälkeen tekstiviestikyselyllä. Tekstiviestiin vastaaminen on maksutonta ja vapaaehtoista. Kysely lähetetään kansallisesta lyhytnumerosta 18288.