Etusivu Asiointikanavat Tohmajärven sosiaali- ja terveysasema

Tohma­järven sosiaali- ja terveys­a­sema

Terveys­a­sema tarjoaa perus­ter­vey­den­huollon palve­luita. Terveys­a­se­malle voi hakeutua mm. lääkärin tai sairaan­hoi­tajan vastaa­no­tolle.

Käyn­tio­soite ja aukio­loajat

Takku­nur­mentie 9
82600 TOHMAJÄRVI

Avoinna

Poik­keuk­sel­li­sesti ajalla 14.7.202527.7.2025
Suljettu
Maanantai:08:00-15:00
Tiistai:08:00-15:00
Keski­viikko:08:00-15:00
Torstai:08:00-15:00
Perjantai:08:00-14:00

Puhe­lin­nu­merot

Puhe­lin­nu­mero ja teks­ti­vies­ti­pe­ruutus

Puhe­li­n­asiointi

Ajan­va­raus ja neuvonta: Tohma­järven sosiaali- ja terveys­a­seman palve­lu­nu­mero

Päivystys ja ajan­va­raus, neuvonta, laboratorio‑, röntgen- ja Marevan-hoidon vastausten tiedus­telut
kuulo­vam­maisten teks­ti­vies­ti­pal­velu
+358 50 365 6816

Avoinna

Tohma­järven sote-asemalla ei ole hoitajan tai lääkärin vastaan­ottoa
Poik­keuk­sel­li­sesti ajalla 14.7.202527.7.2025
Suljettu
Puhe­lin­pal­velu avoinna
Maanantai:08:00-15:00
Tiistai:08:00-15:00
Keski­viikko:08:00-15:00
Torstai:08:00-15:00
Perjantai:08:00-14:00

Puhe­li­n­asiointi

Ajan­va­rauksen peruut­ta­minen teks­ti­vies­tillä

Peru teks­ti­vies­tillä varattu aika terveys­a­seman lääkärin tai sairaan­hoi­tajan vastaa­no­tolle.
Teks­ti­viestin pituus korkein­taan 160 merkkiä. Numeroon ei voi soittaa.
+358 50 902 4298

Avoinna

Lähetä viesti itsellesi sopivana aikana, käsit­te­lemme peruu­tukset palvelun aukio­loai­kana.
Maanantai:08:00-16:00
Tiistai:08:00-16:00
Keski­viikko:08:00-16:00
Torstai:08:00-16:00
Perjantai:08:00-16:00

Puhe­li­n­asiointi

Sosi­aa­li­pal­ve­lujen keski­tetty puhe­lin­pal­velu

Numerosta saat ohjausta ja neuvontaa työi­käisten sosi­aa­li­pal­ve­luista.

Avoinna

Maanantai:10:00-14:00
Tiistai:10:00-14:00
Keski­viikko:10:00-14:00
Torstai:10:00-14:00
Perjantai:10:00-14:00

Palvelut verkossa

Verk­ko­asiointi

Ajan­va­raus verkossa: Perus­ter­vey­den­huollon verk­koa­jan­va­raus

Verk­koa­jan­va­raus­pal­ve­lussa voit varata ajan sähköi­sesti sekä perua sähköi­sesti varaa­miasi aikoja.

OmaKanta, Kanta​.fi

Kirjau­tu­malla OmaKan­taan näet sosiaali- ja tervey­den­huol­lossa sinusta kirjat­tuja tietoja.

Sosi­aa­li­huollon verk­koa­jan­va­raus

Verk­koa­jan­va­raus­pal­ve­lussa voit varata soit­toajan sosi­aa­li­pal­ve­luihin sekä muokata ja perua varaa­miasi aikoja.

Ilmoitus sosi­aa­li­huollon tarpeesta (miun​pal​velut​.fi)

Ilmoi­tuksen voi tehdä kuka tahansa, joka on huoles­tunut toisen henkilön elämän­ti­lan­teesta tai omasta elämän­ti­lan­tees­taan.

Asiointi

Saat omalta terveys­a­se­mal­tasi perus­ter­vey­den­huollon palveluja. Terveys­a­sema on ensi­si­jainen hoito­paik­kasi, ja sieltä sinut voidaan tarvit­taessa lähettää edelleen jatko­tut­ki­muk­siin ja ‑hoitoihin.
Jos tarvitset kiireel­listä hoitoa, esimer­kiksi tapa­turman takia, voit mennä myös suoraan keskus­sai­raalan yhteis­päi­vys­tyk­seen. Suosit­te­lemme kuitenkin, että soitat ensiksi terveys­a­se­mal­lesi. Iltaisin ja viikon­lop­puisin terveys­a­semat ovat kiinni. Silloin äkilliset sairaudet ja tapa­turmat hoidetaan keskus­sai­raalan yhteis­päi­vys­tyk­sessä.