Etusivu Asiointikanavat Ajan­va­raus ja neuvonta: Enon sosiaali- ja terveys­pal­ve­lujen palve­lu­pis­teen palve­lu­nu­mero

Ajan­va­raus ja neuvonta: Enon sosiaali- ja terveys­pal­ve­lujen palve­lu­pis­teen palve­lu­nu­mero

Päivystys ja ajanvaraus, neuvonta, laboratorio-, röntgen- ja Marevan-hoidon vastausten tiedustelut

Käyntiosoite ja aukioloajat

Avoinna

Maanantai:08:00-16:00
Tiistai:08:00-16:00
Keskiviikko:08:00-16:00
Torstai:08:00-16:00
Perjantai:08:00-16:00

Puhelinnumerot

Tekstiviesti
kuulovammaisten tekstiviestipalvelu
+358 50 356 8813

Asiointi

Voit varata numerosta sekä kiireellisen että kiireettömän vastaanottoajan lääkärille tai hoitajalle. Palvelunumerosta saa myös neuvontaa ja hoidon tarpeen arviointia, lisäksi sieltä voi tiedustella laboratorio-, röntgen- ja Marevan-hoidon vastauksia.

Voit jättää palvelupisteelle takaisinsoittopyynnön, ja sinulle soitetaan takaisin saman arkipäivän aikana. Jos et halua jättää takaisinsoittopyyntöä tai asiasi on kiireellinen, jää linjalle odottamaan, kunnes puheluusi vastataan.

Kiireettömissä asioissa suosittelemme soittamaan vasta klo 10 jälkeen.

Päivystysasiassa soita Päivystysapu 116 117 -palveluun, jos oma palvelupiste tai lähin sote-keskus on kiinni. Ensisijainen asiointipaikka on aina lähin sosiaali- ja terveyspalvelujen palvelupiste, sote-asema tai sote-keskus. Hätätilanteissa soita yleiseen hätänumeroon 112.