-
Digituen matkassa digitaalisia palveluja esittelemässä
Digituen keskeisenä tehtävänä on auttaa ja opastaa digitaalisten palveluiden käyttöä, tuoda tietoutta palveluiden sisällöstä ja auttaa asiakasta löytämään palvelut omalla laitteellaan.
-
Palautepähkinän särkemistä
Palautteen kautta voidaan saada uusia ideoita siihen, kuinka palveluista kehitetään asiakkaan näkökulmasta vieläkin toimivampia.
-
Hyvinvointia ja terveyttä edistävät palvelut helpommin löydettäväksi
Kehitämme digitaalista hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen palvelutarjotinta, joka kokoaa yhteen paikkaan kuntien, järjestöjen, seurakuntien ja hyvinvointialueen hyvinvointia ja terveyttä edistäviä palveluja ja toimintaa, eli niin…
-
Parempia digitaalisia palveluja asiakasta kuullen
Pohjois-Karjalan hyvinvointialue – Siun sote on kehittänyt asiakkaiden osallistamista ja asiakaspalautteen keräämistä usean vuoden ajan hankkeiden tukemana.




