Sairastuminen ja terveyshuoli
Saat apua flunssa-, allergia-, vatsa-, silmä-, korva- ja iho-oireiden, päänsäryn, naisten virtsatietulehduksen hoitoon ja reseptin uusintaan arkisin kello 8.00–15.30.
Saat terveyteesi, hyvinvointiisi ja arjen huoliisi liittyvää hoitoa ja ohjausta kokeneilta ammattilaisiltamme. Digitaaliset palvelumme on hyvä vaihtoehto, kun haluat asioida ilman puhelinsoittoa paikastasi riippumatta.
Tunnistautuneena saat käyttöösi laajan valikoiman palvelujamme. Tunnistautumiseen tarvitset pankkitunnukset, mobiilivarmenteen tai varmennekortin. Yleisiä neuvoja voit kysyä nimettömästi ilman tunnistautumista. Palvelussamme voit:
Laajennamme palveluvalikoimaa vaiheittain, ja alta näet tämänhetkisen tilanteen. Voit asioida toisen henkilön puolesta Suomi.fi-valtuuksilla. Tutustu puolesta asiointiin. Huomioithan, että digiasiointi ei ole tarkoitettu hätätilanteiden hoitoon. Hätätilanteissa soita 112.
Palvelun käyttö on sinulle maksutonta. Huomioithan, että osa palveluista voi olla maksullisia. Ammattilaisemme kertoo sinulle etukäteen, jos hän ohjaa sinut palveluun, joka on maksullista. Tutustu palvelujemme asiakasmaksuihin. Kokeile palvelua rohkeasti!
Saat apua flunssa-, allergia-, vatsa-, silmä-, korva- ja iho-oireiden, päänsäryn, naisten virtsatietulehduksen hoitoon ja reseptin uusintaan arkisin kello 8.00–15.30.
Saat apua ja neuvontaa tavallisimpiin tuki- ja liikuntaelinten oireisiin arkisin kello 8.00–15.30.
Voit kysyä sosiaaliohjaajalta neuvoja eri ikäisten tilanteisiin tai huoliin liittyen arkisin kello 8.00–15.30.
Myös nimetön asiointi
Saat yleistä neuvontaa Siun soten palveluihin liittyvissä asioissa arkisin kello 8.00–15.30.
Myös nimetön asiointi
Kun haluat asioida henkilökohtaisesti, tunnistaudu pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Palvelu käyttää turvallista Suomi.fi-tunnistautumista.
Kun asioit tunnistautuneena, asiointitietosi kirjataan asiakas- ja potilastietojärjestelmiimme samoin kuin muussakin asioinnissasi. Terveydenhuollon tietosi voit itse tarkistaa Kanta-palvelusta. Tietojasi saavat käyttää vain ammattilaiset, joiden kanssa olet asiakas- tai potilassuhteessa. Suljetut keskustelut näkyvät vain sinulle ja sinua hoitaneille ammattilaisille. Tietosuojaseloste.
Tutustu puolesta asiointiin terveys- ja sosiaalipalveluissa.
Digitaalisten palvelujemme valikoima laajenee vaiheittain ja kehitämme palveluamme jatkuvasti.
Kuulisimme mielellämme, mitä mieltä olet asioinnistasi digitaalisissa palveluissamme ja palvelualustan toiminnasta. Voit antaa palautteen nimettömänä. Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, jätä yhteystietosi palautelomakkeelle.
Anna palautetta digitaalisista palveluista tai palvelualustasta.
Voit myös antaa nimettömänä arvion asioinnista suoraan digiasioinnin yhteydessä, kun asiointikeskustelusi on suljettu.
Digitukemme kiertää maakunnan eri tapahtumissa ja järjestämme esittelytilaisuuksia. Tapahtumien ajankohdat on listattu alle.
Lisäämme pian tälle sivulle myös ohjeita palvelumme käyttöön.