Sosi­aa­li­pal­ve­lujen keski­tetyn puhe­lin­pal­velun soit­toaika laajenee 1.7. alkaen

Siun soten työi­käisten sosi­aa­li­pal­ve­lujen keski­tetyn puhe­lin­pal­velun soit­toaika laajenee 1.7.2023 alkaen. Jatkossa keski­tetty puhe­lin­pal­velu palvelee maanan­taista perjan­taihin klo 10–14.

Sosi­aa­li­pal­ve­lujen keski­tetty puhe­lin­pal­velu tarjoaa yleistä neuvontaa ja ohjausta sekä tukea talous­ky­sy­myk­siin. Asiakas voi olla työi­käisten sosi­aa­li­pal­ve­luihin yhtey­dessä, jos hänellä on esimer­kiksi vaikeuksia selvitä arjesta, vaikeuksia päästä elämässä eteenpäin pitkit­ty­neen työt­tö­myyden tai alen­tu­neen työkyvyn vuoksi, ongelmia asumi­sessa, tarve sosi­aa­li­pal­ve­luihin liit­ty­vään ohjauk­seen ja neuvon­taan tai talou­del­lisia ongelmia.

Lisä­tie­toja työi­käisten sosi­aa­li­pal­ve­luista ja tarkemmat yhteys­tiedot löytyvät verk­ko­si­vuil­tamme: Työi­käisten sosi­aa­li­pal­velut.