Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen (MYK) matkojen kirjaus- ja väli­tys­jär­jes­tel­mässä häiriö – asiakas saa tilan­ne­koh­taiset toimin­taoh­jeet kulje­tusta varatessa

Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen (MYK) matkojen kirjaus- ja väli­tys­jär­jes­tel­mässä on havaittu valta­kun­nal­linen häiriö.

Häiriö on toden­nä­köi­simmin palve­lin­vika, joka tarkentuu häiriön korjauksen jälkeen. Järjes­tel­mä­toi­mit­ta­jalta saadun tiedon mukaan häiriön korjau­tu­mi­selle ei ole vielä saatu varmis­tettua tarkkaa aika­taulua. Arvio korjau­tu­mi­sa­jan­koh­dasta sijoittuu viikon­lo­pulle.

Matko­je­nyh­dis­te­ly­keskus on tehnyt tilan­ne­koh­taisia järjes­te­lyjä matkojen tilausten osalta. Asiak­kaalle kerrotaan tarkemmat tilan­ne­koh­taiset toimin­taoh­jeet, kun asiakas tilaa kulje­tus­taan Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuk­sesta (puh. 013 267 7000).

Asiak­kaille vika­ti­lanne voi näkyä osittain toivot­tujen matka­ti­lauksen ajan­kohdan viiväs­ty­mi­sinä, eli asioin­ti­mat­kojen lähtö­ajoissa voi tulla viiväs­tymiä. Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuksen puhe­lin­linjat ovat myös tila­päi­sesti ruuh­kau­tu­neet. Kiireet­tö­missä kulje­tus­ti­lauk­sissa, asiak­kaita pyydetään olemaan yhtey­dessä Matko­je­nyh­dis­te­ly­kes­kuk­seen ensi viikon aikana.