Suora­mak­su­las­kuja ja e‑laskuja on mennyt asiak­kaille pape­ri­pos­tina

Alku­vuoden 2023 aikana osa e‑laskun tilan­neista tai pankin kanssa suora­mak­suso­pi­muksen tehneistä asiak­kaista on saanut Siun soten asia­kas­mak­su­laskun pape­ri­kir­jeenä.

Virhe johtuu vuoden­vaih­teen tieto­jär­jes­tel­mä­muu­tok­sista. Virhe on korjattu, ja jatkossa tilatut e‑laskut tai suora­mak­suso­pi­muksen laskut tulevat sähköi­sinä verk­ko­pank­kiin ilman eri toimen­pi­teitä asiak­kaalta.

Jos vält­tä­mättä tarvitset alku­vuoden aikana tulleesta pape­ri­las­kusta sähköisen laskun verk­ko­pank­kiisi, ota yhteyttä puhe­li­mitse laskussa näkyvään numeroon tai numeroon 013 330 9030.

Lisä­tie­toja asia­kas­mak­suista: www​.siunsote​.fi/​a​s​i​a​k​a​s​maksut