Siun sote kuva

Ajankohtaista arkisto

Uutisarkistot: 2019, 2018, 2017, 2016, 2015

Sisältöjulkaisija

angle-left Anna palautetta kuljetuspalveluista ja vammaispalveluista
26.03.2020

Anna palautetta kuljetuspalveluista ja vammaispalveluista

Keräämme asiakaspalautetta vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisen kuljetuspalvelun asiakkailta sekä vammaispalvelujen asiakkailta palvelujemme kehittämiseksi. Kyselyihin vastataan nimettömänä ja annettu palaute käsitellään luottamuksellisesti.

Kyselyt on postitettu palautuskuoren kera asiakkaille viikolla 13, mutta niihin voi myös vastata sähköisesti. Vastaa kyselyihin viimeistään 17.4.2020. Linkit löytyvät alta.

Mikäli tarvitset puhelimitse apua lomakkeen täyttämisessä, voit ottaa yhteyttä: Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys ry, Oona Hämäläinen, p. 046 964 5133.

Kuljetuspalvelujen asiakaspalautekysely

Kysely vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisesta kuljetuspalvelusta (vastaa viimeistään 17.4.2020)

Kuljetuspalvelujen asiakaspalautekyselyllä kerätään tietoa vammaispalveluasetuksen (VpL) 8 §:n sekä sosiaalihuoltoasetuksen (ShL) 23 §:n perusteisesta kuljetuspalvelusta. Tähän kuljetuspalveluun kuuluvat työssä käymisen, opiskelun, asioimisen, yhteiskunnallisen osallistumisen, virkistyksen tai muun sellaisen syyn vuoksi tarpeelliset, jokapäiväiseen elämään kuuluvat kuljetukset. Palautetta kerätään vuoden 2020 ajalta.

Kyselylomakkeella ei kerätä tietoa KELA-kyydeistä. KELA-kyytejä ovat terveydenhoitomatkat, joita ovat esimerkiksi: lääkäri-, laboratorio- ja terapiakäynnit, apuvälineiden sovituskäynnit tai lääkärin määräämät tutkimus ja hoitokäynnit. Kyselyn tarkoituksena on kerätä palautetta kokemuksista kuljetuspalvelun käytöstä. Kyselyn painopiste ei siten ole lakisääteisissä ohjeistuksissa, kuten esimerkiksi kuljetusten omavastuuosuudessa tai perheenjäsenten oikeudessa kulkea kuljetukseen oikeutetun kanssa samalla kyydillä.

Kuljetuspalvelun asiakaspalautekysely toteutetaan yhteistyönä Siun soten, Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen ja Pohjois-Karjalan Matkojenyhdistelykeskuksen (MYK) kesken. Asiakaspalautetta hyödynnetään vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisen kuljetuspalvelun kehittämisessä sekä kuljetuspalvelukilpailuttamisessa.

Vammaispalvelujen asiakaspalautekysely

Kysely vammaispalvelun sosiaalityöstä, sosiaaliohjauksesta ja palveluohjauksesta (vastaa viimeistään 17.4.2020)

Vammaispalvelujen asiakaspalautekyselyllä kerätään palautetta vammaispalvelun sosiaalityöstä, sosiaaliohjauksesta ja palveluohjauksesta. Asiakaspalautekysely toteutetaan Siun soten ja Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistyksen yhteistyönä.

Palautteiden käsittely ja keskustelutilaisuudet

Palvelujen kehittämiseksi kyselyjen tuloksista järjestetään keskustelutilaisuudet asiakkaille. Koronavirustilanteesta johtuen nämä huhti- ja toukokuulle suunnitellut asiakastilaisuudet siirtyvät, ja ne järjestetään tilanteen niin mahdollistaessa.

somejako

Yhteystiedot viestintä

Viestinnän yhteystiedot

viestinta(at)siunsote.fi

Viestintäpäällikkö
Susanna Prokkola
puh. 013 330 8279
susanna.prokkola(at)siunsote.fi

Viestintäsuunnittelija (verkkosivut)
Mirja Laukkanen
puh. 013 330 4303
mirja.laukkanen(at)siunsote.fi

Viestintäsuunnittelija (terveys- ja sairaanhoitopalvelut)
Nadia Sabour
puh. 013 330 4525
nadia.sabour(at)siunsote.fi

Viestintäsuunnittelija (perhe- ja sosiaalipalvelut)
Petriikka Ohtonen
puh. 013 330 4524
petriikka.ohtonen(at)siunsote.fi

Valokuvaaja
Antti Pitkäjärvi
puh. 013 330 4508
antti.pitkajarvi(at)siunsote.fi

Tietopyynnöt:
kirjaamo(at)siunsote.fi

Uutiskirjeet

Tilaa uutiskirjeitämme:

Perhekeskusten terveiset
Uutiskirjeessä kerrotaan Pohjois-Karjalan perhekeskusten kuulumisia.
Lue helmikuun 2020 uutiskirje
Tilaa uutiskirje tästä

Uutiskirjeiden tietosuojaseloste (pdf)