Hoitotarvikepalvelujen pääkuva

Hoitotarviketilaus verkossa

Hoitotarvikkeiden tilaaminen sähköisellä lomakkeella

Sähköinen lomake (miunpalvelut.fi) https://miunpalvelut.fi/siunsote/hoitotarviketilaus

Sähköisen lomakkeen käyttö ei edellytä vahvaa tunnistautumista, mutta sähköisellä tunnistautumisella osa tiedoista tulee lomakkeelle valmiiksi täytettynä.

Asiakkaan yhteystiedot

  • Kirjoita kotikunta.

  • Kirjoita hoitotarvikkeita käyttävän asiakkaan suku- ja etunimi, henkilötunnus, lähiosoite, postinumero, puhelinnumero sekä asiointitunnus tai mediatrinumero.

Mikäli toimitusosoite on eri kuin katuosoite. Valitse ”Toimitusosoite on eri kuin katuosoite” ja kirjaa osoitetiedot avautuvaan kenttään.

Jos tilaat hoitotarvikkeita toisen henkilön puolesta, valitse ”Puolesta asiointi”. Lomakkeeseen avautuu tällöin ”Puolesta asioijan tiedot” kenttä. Täytä nimi-, puhelinnumero- ja sähköpostitiedot. Postin saapumisilmoitus tulee tällöin annettuun puhelinnumeroon asiakkaan puhelinnumeron sijaan.

Toimitustapa

Postin noutopisteet löydät osoitteesta https://www.posti.fi/ palvelupisteet-kartalla.

  • Kirjoita avautuvaan kenttään sinulle sopivin noutopiste.

Tilaus

  • Valitse nuolivalikosta tarvikeryhmä esimerkiksi Diabetes.

  • Kirjoita tuotteen nimi ja tilausmäärä eli montako kappaletta tai pakettia sillä tarkkuudella kuin tiedät.

  • Kirjoita tuotekoodi ”Tuotteen ref koodi” kenttään. Jos et tiedä koodia, jätä kenttä tyhjäksi.

REF-koodi ei ole pakollinen tieto, mutta koska koodi on kaikilla tuotteilla yksilöllinen, tällä varmistetaan oikeiden tuotteiden saaminen. Koodin löydät hoitotarvikelähetteestä sekä tuotepakkauksesta, jossa se on usein viivakoodin lähellä. Edellinen pakkaus kannattaa ottaa lähelle tilausta tehdessä, jotta tarvittavat tiedot on helppo etsiä.

Hoitotarviketilaukseen tarvittava REF-koodi hoitotarvikepakkauksessa.

  • Jos tilaat useampaa hoitotarviketta, lisää vihreästä + painikkeesta klikkaamalla uusia tarvikerivejä.

  • Kirjoita lisätietoja kohtaan, jos hoitotarvikejakelun olisi hyvä tietää jotain tilaukseen liittyvää, esimerkiksi syy, jos teet tilauksen poiketen normaalista aikataulusta tai tarve ylittää normaalin 3kk määrän.

  • Kun tilaus on valmis, voit lähettää tilauksen.

Tilauksen vahvistusviesti

  • Kun tilaus on vastaanotettu, saat vahvistusviestin sähköpostiisi.

  • Kun tilaus on käsitelty, saat tästä tiedon sähköpostiisi.

Etusivun linkki hoitotarviketilaus verkossa

linkit inkontinenssisuojien hakeminen hoitotarvikesivulle

somejako