Henkilökohtainen apu kuva

Henkilökohtaisen avun palveluseteli

Voit saada henkilökohtaista apua, jos sinulla on pitkäaikainen tai etenevä vamma tai sairaus, jonka vuoksi tarvitset välttämättä ja toistuvasti toisen henkilön apua suoriutuaksesi päivittäisestä arjestasi.

Voit hakea apua selviytyäksesi

  •     päivittäisissä toimissa kotona ja kodin ulkopuolella
  •     työssä ja opiskelussa
  •     harrastuksissa
  •     yhteiskunnallisessa osallistumisessa
  •     sosiaalisen vuorovaikutuksen ylläpitämisessä.

Valitse palvelusetelituottaja

Kun olet saanut palvelusetelin, vertaile Siun soten hyväksymiä palvelusetelituottajia ja valitse itsellesi sopivin. Ota yhteyttä valitsemaasi palvelusetelituottajaan. Palvelusetelituottaja tekee kanssasi sopimuksen, johon kirjataan keskeiset sovitut asiat, oikeudet ja velvollisuudet. Sopimus kuuluu kuluttajasuojalain piiriin.

Voit vertailla Siun soten hyväksymiä henkilökohtaisen avun palvelusetelituottajia Palse.fi-portaalissa.

Palvelusetelituottajalle

Henkilökohtaisen avun sääntökirja koostuu kahdesta osasta, yleinen ja palvelukohtainen osa. Sääntökirjasta löydät vaatimukset palveluntuottamiselle, joten lue sääntökirja huolellisesti ennen palvelusetelituottajaksi hakeutumista.

Hakeudu palvelusetelituottajaksi Palse.fi-portaalin kautta ja liitä hakemukseen sääntökirjassa vaaditut liitteet.

Yhteystiedot Henkilökohtainen apu

Yhteystiedot

Oma avustajatoiminta
puh. 013 330 5777/palvelukoordinaattori

Työnantajamallin ohjaus- ja neuvontapalvelu
puh. 013 330 5666/sosiaaliohjaaja

Tikkamäentie 16, M-talo
80210 Joensuu

Toimisto on avoinna arkisin klo 9–15. Ulkona on postilaatikko, johon voi jättää avustajakeskukselle osoitettua postia.

avustajakeskus(at)siunsote.fi

Lähetä henkilötietoja sisältävät viestit suojatulla sähköpostilla.

Voit lähettää suojatun sähköpostin avustajakeskukselle tästä.

Lue ohje suojatun sähköpostin lähettämiseen.

somejako