Asiointi

Voit asioida kanssamme kasvokkain, puhelimitse, kirjeitse tai verkossa. Verkkoasiointi on käytettävissäsi ajasta ja paikasta riippumatta.

Siun soten asiakkaan verkkopalveluja

miunpalvelut.fi Hakemukset, ajanvaraukset ja muut Siun soten sähköiset palvelut kätevästi yhdessä paikassa.

Kanta-palvelut Omat sähköiset reseptisi ja terveystietosi valtakunnallisessa palvelussa.

Medinet Siun soten asiakkaiden terveyspalvelu, jossa voit seurata ja päivittää terveystietojasi.

Työpaikat Katso Siun soten avoimet työpaikat ja tee hakemus verkkopalvelussa.

Verkkosivuillamme chat-palveluissa voit keskustella kanssamme eri aihepiireistä.

Chatit ja aukioloajat

Kysy ikäihmisten palveluista
Avoinna ma–pe klo 8–17 pilotin ajan 31.1.2018 saakka.
Chat on suunnattu ikäihmisille, heidän läheisilleen ja kaikille, jotka haluavat tietoa ikäihmisille suunnatuista palveluista. Voit saada neuvoja ja ohjausta yleisellä tasolla esimerkiksi palveluihin hakeutumisesta, kotihoidosta ja kotihoidon tukipalveluista, asumisen asioista. Yksittäisen asiakkaan henkilökohtaisia asioita ei voida käsitellä chatissä.

Kysy sosiaalitoimen palveluista
Avoinna keskiviikkoisin klo 13–15 pilotin ajan 22.11.2017 saakka.

Kysy suuhygienistiltä perhevalmennuksesta
Avoinna myöhemmin vuonna 2017 pilotin ajan.
Chat-palvelu on suunnattu Siun soten neuvoloiden perhevalmennukseen osallistuneille perheille, jotka haluavat kysyä lisää suun terveyttä koskevan tapaamisen aiheista.

Näin chat-palvelu toimii

  • Chatin voit käynnistää sivun alareunassa näkyvästä chat-ikkunasta. Chat-ikkuna näkyy sivun alareunassa niillä sivuilla, joilla palvelu on saatavilla.
  • Älä laita chatiin henkilötunnusta tai luottamuksellisia tietoja omasta tai toisen terveydestä tai elämäntilanteesta.
     
  • Chatissa saat neuvontaa yleisellä tasolla. Ajanvarausta ja muita henkilökohtaisia asioita voit hoitaa puhelimitse tai verkkoasioinnin kautta.
     
  • Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet esittänyt chat-keskustelussa.
Henkilökunnan yhteystiedot