Navigaatiovalikko

Ei ole mitään sivuja, mitä näytetään nykyisellä tasolla.

Asiointi kuva

Murupolku

Asiointi

Voit asioida kanssamme kasvokkain, puhelimitse, kirjeitse tai verkossa. Verkkoasiointi on käytettävissäsi ajasta ja paikasta riippumatta.

Siun soten asiakkaan verkkopalveluja

Siun soten digitaalisissa palveluissa voit keskustella ammattilaisen kanssa, saada arvion hoidon tai palvelun tarpeestasi ja tarvittaessa asioida etävastaanotolla tai -tapaamisessa. asioissa

Verkkoajanvarauspalveluissa voit varata ajan sähköisesti sekä perua sähköisesti varaamiasi aikoja.

Miunpalvelut.fi -palvelussa voit täyttää lomakkeita ja hakemuksia Siun sotelle.

Kanta-palvelut Omat sähköiset reseptisi ja terveystietosi valtakunnallisessa palvelussa.

Medinet on Siun soten asiakkaiden terveyspalvelu, jossa voit seurata ja päivittää terveystietojasi.

Suomi.fi viestit-palvelussa voit vastaanottaa ajanvarauskirjeitämme ja päätöksiä sekä toimittaa kirjaamoon

  • Asiakas-/potilasrekisteriin tallennetun henkilötiedon korjaamisvaatimuksen
  • Potilas- ja asiakasrekisterin käyttö- ja luovutusrekisterin tarkastuspyynnön
  • Hakemuksen vainajan tietojen luovuttamisesta.

Chatit ja aukioloajat

Voit keskustella sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisten kanssa reaaliaikaisesti Siun soten digitaalisissa palveluissa. Palveluvalikoimaa laajennetaan vaiheittain.

Digitaalisten palvelujen chattien lisäksi verkkosivuillamme on erikseen seuraavat chat-palvelut:

Kysy ikäihmisten palveluista
Avoinna ma–pe klo 8–16
Chat on suunnattu ikäihmisille, heidän läheisilleen ja kaikille, jotka haluavat tietoa ikäihmisille suunnatuista palveluista. Voit saada neuvoja ja ohjausta yleisellä tasolla esimerkiksi palveluihin hakeutumisesta, kotihoidosta ja kotihoidon tukipalveluista, asumisen asioista. Yksittäisen asiakkaan henkilökohtaisia asioita ei voida käsitellä chatissä.

Kysy sosiaalitoimen palveluista
Avoinna toistaiseksi arkisin ma–pe klo 13–15

Näin chat-palvelu toimii

  • Chatin voit käynnistää sivun alareunassa näkyvästä chat-ikkunasta. Chat-ikkuna näkyy sivun alareunassa niillä sivuilla, joilla palvelu on saatavilla.
  • Älä laita chatiin henkilötunnusta tai luottamuksellisia tietoja omasta tai toisen terveydestä tai elämäntilanteesta.
     
  • Chatissa saat neuvontaa yleisellä tasolla. Ajanvarausta ja muita henkilökohtaisia asioita voit hoitaa puhelimitse tai verkkoasioinnin kautta.
     
  • Vastauksemme perustuu vain niihin tietoihin, jotka olet esittänyt chat-keskustelussa.
  • Tallennamme chat-keskustelut palvelumme kehittämistä varten.

Tekstiviestilupa

Voit antaa Siun sotelle luvan lähettää sinulle tekstiviestejä ottamalla yhteyttä terveysasemalle tai sähköisesti Medinetissä.

Siun sote voi lähettää tekstiviestillä muun muassa ajanvaraustietoja, muistutuksia ajanvarauksista tai infoviestejä esimerkiksi laboratoriokokeista.

Voit peruuttaa tekstiviestiluvan milloin tahansa joko Medinetin kautta tai asioidessasi terveydenhuollossa.

Yhteystiedot henkilökunta

Henkilökunnan yhteystiedot

Digituki yhdistyksissä Linkki

Digineuvontaa yhdistyksissä

Digitukea tarjoavat toimijat löydät maakuntaliiton sivuilta: Digitukea Pohjois-Karjalassa

somejako